Saturday, May 14, 2022

x facts about me!


Wersja polska poniżej.

Omg! It’s the 100th post on the blog. I can’t believe I’ve written one hundred posts during those 2 years of blogging. Not gonna lie, I'm proud of myself! It’s a very good occasion to celebrate it somehow so I asked you on my Instagram what you would like to see and you chose ‘x facts about me’. Here we go with some random facts that came to my mind.

1. As I live alone, sometimes I talk to myself aloud and sometimes one phrase can be said in three different languages.

2. When it comes to languages – I think that I’m kinda cool when I speak in English, and very charming when I speak in French <3

3. When I was a little girl I believed my father that trains turn back in the air but then he told me that it was a joke and actually trains turn back because the locomotive is moved from the front to the back of the train.

4. I don’t like beer. I’m more like a cocktail girl, always with a colorful, sweet and fruity drink.




5. When I need a change in my life I go to the hairdresser to change my hair. That’s the easiest and the fastest way to have something changed in your life. I did that in November of 2020. At that time I cut my hair very short and it was the bravest hair decision I’ve ever made in my life.

6. I’m a morning person. I prefer to work in the morning and not in the evening/night.

7. I change the subject of the conversation all the time and people have to remind me what I was talking about because I always forget.

8. I’m dreaming about being a digital nomad and working from all over the world.

9. I’m thinking about starting to learn a new language – Spanish or German. Why German? Because my darling thinks about living in Germany so I want to ease myself living there with him.




10. It’s very easy to make me scared of something so watching thrillers or horrors is not for me. Not at all.

11. Overthinking is my daily bread, unfortunately. I know that I can work on this and keep my mind calm but sometimes I create scenarios that are impossible but in my mind they can happen in real life.

12. Before I was a huge meat-eater and I couldn’t imagine my life without meat. But then, during my first year of studies, I just stopped eating meat. I had no reason, I just stopped.

13. I love kids. And I’m very patient with them. What I like the most is carrying kids in my hands – it makes me feel calm, relaxed and just okay.

14. I am writing a journal and the one I’m writing in now is my 8th. Before I wrote from time to time but now I’m writing almost every day.





15. I have plants everywhere in my flat but to be honest I’m not the best plat mama. Actually I don’t even know the names of them and I’m trying to water them correctly but I don’t know how it should be.

And that’s it! 15 random facts about me <3 Hope you enjoyed :) Thank you for being here and for your amazing support!

//wersja polska//

Setny post! Nie mogę w to uwierzyć. Przez ostatnie dwa lata napisałam 100 różnych tekstów… aż się zatrzymałam na chwilę jak to pisałam. Nie będę ukrywać – jestem z siebie dumna! 100-tny post to idealna okazja, żeby stworzyć coś specjalnego. Zapytałam Was na story, na Instagramie, co chcielibyście przeczytać/zobaczyć i zagłosowaliście na opcję ‘x faktów o mnie’, więc zapraszam na kilka randomowych faktów, które przyszły mi do głowy.



1. Jako, że mieszkam sama, to czasem mówię na głos swoje myśli, i zdarza się, że jedno zdanie składa się z trzech języków – polskiego, francuskiego i angielskiego.

2. A propos języków – kiedy mówię po angielsku uważam, że jestem bardzo cool. A po francusku jestem urocza <3

3. Jak byłam mała to uwierzyłam mojemu tacie, że pociągi zawracają w powietrzu (dopiero potem mi powiedział, że przemieszcza się lokomotywę z jednego końca na drugi ;p)

4. Nie lubię piwa, żadnego, nawet smakowego. Zdecydowanie bardziej wolę drinki. Najlepiej owocowe, słodkie, kolorowe.

5. Jak potrzebuję zmiany to idę do fryzjera, bo zmiana fryzury to najszybsza zmiana, jaką można zrobić. W listopadzie 2020 ścięłam włosy na krótko po raz pierwszy w życiu i to była najodważniejsza decyzja dotycząca mojej fryzury jaką podjęłam w życiu.


6. Wolę pracować rano niż wieczorem. Nigdy nie potrafiłam uczyć się po nocach, więc całą naukę przekładałam na poranne godziny, żeby mieć całe popołudnie wolne.

7. Zmieniam temat rozmowy kilka razy na godzinę, czasem nawet nie kończę zdań/wątków, które rozpoczęłam i trzeba mnie pilnować, żebym na pewno wszystko opowiedziała.

8. Marzy mi się bycie digital nomadem i praca zdalna z każdego zakątka świata.

9. Zastanawiam się nad nauką języka i wybieram między hiszpańskim a niemieckim. Dlaczego niemiecki? Bo ważna osoba w moim życiu zastanawia się nad zamieszkaniem w Niemczech i postanowiłam ułatwić sobie życie, jeśli zamieszkam razem z moim chłopakiem.

10. Jestem strachajłą. Boję się nawet filmów dla dzieci, w których pojawia się jakiś potwór. Nie wspomnę o horrorach czy thrillerach – już same trailery powodują, że skaczę ze strachu.




11. Overthinking to dla mnie chleb powszedni, niestety. Wiem, że muszę nad tym popracować i że mogę to zmienić. Czasem tworzę w głowie nieprawdopodobne scenariusze, które dla mnie są możliwe, a w rzeczywistości nie mają prawa bytu.

12. Kiedyś byłam wielkim mięsożercą i nie wyobrażałam sobie życia bez mięsa. Tak było do pierwszego roku studiów, gdy jednego dnia po prostu przestałam jeść mięso – nie miałam konkretnego powodu, po prostu przestałam.

13. Uwielbiam dzieci i potrafię mieć do nich anielską cierpliwość. Najbardziej lubię nosić bobasy na rękach – jest w tym coś uspokajającego, kojącego i wyciszającego.

14. Mam 7 zapisanych dzienników. Wcześniej pisałam raz na jakiś czas, teraz piszę codziennie (lub prawie codziennie).

15. Na każdym parapecie mam roślinki, chociaż tak naprawdę nie jestem wyjątkową plant mamą, bo niektórych roślinek nawet nie znam i po prostu je podlewam mając nadzieję, że ani nie przelewam ani nie przesuszam.

15 faktów to całkiem ładna liczba – na tym poprzestanę :) Dziękuję, że ze mną jesteście! I towarzyszycie mi na tej drodze, jestem bardzo wdzięczna <3


with love
Basia

Post a Comment

© Primineers. Design by FCD.