Saturday, March 13, 2021

Organizing a giveaway!


Okay guys, let me just say that I can’t believe that next week my blog will celebrate its first anniversary! A year ago, on the 21st of March, I shared with you my first blog post and this is how this journey began. What’s interesting, this post that I’m sharing today is the fiftieth text on the blog, and this really incredible for me!
Przyznam wprost – nie mogę uwierzyć w to, że za chwilę mój blog będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny! Rok temu, 21 marca pojawił się pierwszy post, który rozpoczął moją przygodę z blogowaniem. Co ciekawe, post, który dzisiaj czytacie, jest pięćdziesiątym napisanym przeze mnie tekstem, i ta liczba jest dla mnie naprawdę zaskakująca.

I thought that maybe it would be nice to celebrate it somehow and that’s why I’m organizing a giveaway! I was thinking for a long time how it would work, what the prices would be, and about all that general stuff associated with giveaways. And I came up with an idea of a competition in which you can win three things, out of which two are really connected with my blog.

Pomyślałam, że chciałabym jakoś uczcić nadchodzące urodziny tego miejsca w sieci i z tej okazji postanowiłam zorganizować rozdanie! Długo się zastanawiałam nad tym, na czym ma polegać, co byłoby do wygrania i jak w ogóle miałoby wyglądać. I tak wpadłam na pomysł, żeby zorganizować konkurs, w którym do wygrania będą trzy rzeczy, z czego dwie silnie związane z blogiem!

What’s this competition?

Simple thing – you have to just answer a question what would you like to wake up in you for coming spring? Feel free to answer as you want! It can be something connected to your mentality or your physicality, for example, you would like to wake up your muscles. Make sure to mention also a precise action, what you are going to do, like going for a 10-minute walk every day to wake up your muscles.
I’m going to choose one answer from among all the comments under a photo on my IG, which will seem the most interesting and the most inspiring for me.

Where to answer?

Below the newest photo on my IG! There you can also find some details about this giveaway. Write your answers in the comment and don’t forget to tag your friends who you want to motivate to wake up for the spring!  

Till when?

This competition lasts till the 18th of March, 6PM. Until this time I’m waiting for your answers, then I close the list and start choosing the best one.

And what about prices?

As my blog is your partner for the coffee break I decided that the price would be a package of a flavoury coffee or a delicious tea, you can choose what you want! Also, there will be a package with homemade cookies, baked by me or another snack, and a handmade card with calligraphy. I think that all those things will be nice partners for spring awaking.

Co to za konkurs?

Prosta sprawa – Waszym zadaniem jest odpowiedzieć na pytanie co chcesz obudzić w sobie na wiosnę? Macie tu pełną dowolność, to może być coś duchowego, związanego z nowym nawykiem czy podejmowanym wyzwaniem, albo coś fizycznego, jak obudzenie mięśni nóg. W odpowiedzi zawrzyjcie również to, co planujecie w związku z tym robić, np. 10-minutowy spacer każdego dnia dla pobudzenia pracy mięśni.
Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę tę, która wyda mi się najciekawsza i najbardziej inspirująca.

Gdzie odpowiadać?

Pod najnowszym zdjęciem na moim instagramie! Tam znajdziecie również wszelkie szczegóły dotyczące konkursu. Swoje odpowiedzi piszcie w komentarzach i oznaczcie osobą, którą również chcecie zmotywować do obudzenia się na wiosnę.

Do kiedy?

Konkurs trwa do czwartku 18 marca, do 18:00. Do tego czasu czekam na Wasze odpowiedzi, a potem zamykam listę i rozpoczynam wybieranie.

A jakie są nagrody?

Jako że mój blog jest partnerem porannej czy popołudniowej kawy albo herbaty, postanowiłam, że nagrodą będzie właśnie aromatyczna paczka kawy/herbaty, w zależności od Waszych preferencji. Do tego paczka upieczonych przeze mnie ciasteczek (lub czegoś innego do pochrupania czy zjedzenia podczas lektury), a także ręcznie napisany przeze mnie list. Stwierdziłam, że te trzy rzeczy będą miłym akcentem w trakcie wiosennego przebudzenia.


I’m very excited! Also, a little bit stressed, but you know, almost all the new things are a little bit stressful at the beginning. I hope that’s going to be great fun for us - for you and for me! I’m already waiting for your answers! :)

Ogromnie się cieszę na całe to wydarzenie – z jednej strony jestem podekscytowana, z drugiej trochę zestresowana. Wiadomo, nowe rzeczy zawsze trochę stresują, ale wierzę, że będzie to dla nas – dla Was i dla mnie – świetna zabawa. Już nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi na pytanie, co obudzicie w sobie na wiosnę! :)

with love
Basia



Post a Comment

© Primineers. Design by FCD.